Wednesday, January 16, 2013

AURASHIFA MALAYSIA




AurAshifa adalah satu sistem program latihan dan perawatan yang sudah berpengalaman lebih dari dua puluh tahun dan telah berjaya menggabungkan konsep-konsep barat yang sangat saintifik seperti konsep Hypnosis dan Hypnotherapy, NLP dengan konsep konsep Spiritual, Esoteris dan Intuisi seterusnya diikat dengan disiplin Ilmu Islam untuk membentuk sikap dan  mindset manusia dalam proses menggembalikannya kepada fitrah dan pembangunan organisasi





CORETAN PENGALAMAN PESERTA AURASHIFA
SITUASI 1:
PENULIS dihipnosis oleh Pak Rahmat dan diberitahu tidak akan mampu bangun daripada kerusi yang diduduki. Kata Pak Rahmat, semakin penulis berusaha untuk bangun, badan menjadi semakin berat.

Memang itu yang penulis rasakan. Biarpun beberapa kali mencuba, namun tetap gagal. Semakin kuat dicuba, badan semakin berat. Penulis bukan tidak sedarkan diri, sebaliknya mampu turut ketawa selepas diketawakan peserta lain kerana gagal bangun daripada kerusi.
SITUASI 2:
SEPASANG suami isteri bertemu Pak Rahmat untuk mengubati penyakit saka dialami si isteri (Puan X), malah mereka juga mengesyaki dia disihir. Pertemuan itu kali kedua selepas pertemuan pertama tiga hari sebelumnya.
Untuk merawat Puan X, Pak Rahmat menggunakan peserta kursus, Norashikin Mohd Amin, 22, atau Shikin sebagai perantara kerana dia perlu bersentuhan dengan Puan X.
Pak Rahmat menekap tangannya ke tangan Shikin. Seterusnya Shikin disuruh menggosok perut Puan X dan Shikin berasa tangannya kebas dan menyucuk-nyucuk.
Pak Rahmat menyuruh Shikin mengibas tangan seperti membuang rasa kebas itu dan kembali menggosok perut puan X. Proses itu berulang beberapa kali sehingga Shikin berkata rasa kebas di tangannya hilang.
Moga ada manfaat perkongsian ini
hubungi 0197822897 untuk keterangan lanjut

No comments: