Friday, October 25, 2013

THERAPY AURASHIFA UNTUK MASALAH PUTUS TUNANG


Kini sedang merawat seorang wanita yang putus tunang tanpa sebarang sebab, wanita ini mengamali kemurungan yang amat sangat, badannya menjadi kurus dan tidak selera makan dan tidak boleh tidur malam, ia dihantui oleh wajah bekas tunangnya sejal putus tunang, kini sudah masuk 4 bulan. berkasih leabih 3 tahun, bertunang lebih 1 tahun 3 bulan, akhirnya ini kesudahannya " keluahan wanita ini.

sesi therapy kali pertama (Ahad 20 Okt) atas persetujuan bersama untuk membuang memory bersama lekaki ini. semasa sesi therapy wanita ini menangis samahunya apa bila menggunakan therapy belon. kelihatan gembira dan termotivasi.

esoknya (isnin 21 okt), wanita ini telefon dan menyatakan dia tidak boleh menghilangkan wajah lekaki tersebut dalam tidur dan solat. memory kasih dan sayang mula hilang tapi wajah lelaki itu asyik menerpanya setika solat dan nak tidur.

sesi ke dua segera dijalankan pada waktu lunch hari yang sama. setelah melalui sesi therapy peti harta karun, sesi forensik, rupa rupanya. ada unsur kurafat yang dilakukan semasa hampir nak bertunang. so bila putus tunang makhluk yang didimpingkan kepada lelaki itu, masih tetap mendampingi wanita ini. maka hidupnya jadi tidak karuan.

maka, ubatnya ada taubat nasuha, solat taubat, mintak ampun dgn Allah, dan segala apa apa yang diberi bomoh itu mesti dibuang, dan ditawarkan. dan wanita ini kelihatan terperanjat kerana sesi yang disangkanya membersih aura diri oleh bomoh itu menjadi sesi memusnahkan aura diri. setelah tahu hal ini wanita ini gembira campur seram, sambil tertawa mengenangkan kesilapan diri. 

kesimpulan bergantunglah dengan ALLAH bukan bergantung dengan Mahkluk.

Jom pelajari ilmu AurAshifa, kembalikan kita kepada Fitrah hamba dan Khalifah Allah

No comments: